Produkty a služby
E-Commerce
Táto štúdia prináša množstvo informácii o tom, ako sa vyvíja oblasť nakupovania na internete z pohľadu zákazníkov. Ako sú Slováci spokojní s nakupovaním na internete a čo im najviac vadí? Ako sa menia ich požiadavky a nároky na e-shopy? Aké stratégie pri nakupovaní v e-shopoch Slováci využívajú a ako sa tieto stratégie a prístupy v priebehu rokov zmenili? Ako sa mení pozícia a vnímanie jednotlivých e-shopov zo strany zákazníkov? Odpovede na tieto otázky a mnoho ďalších informácií o stále rastúcom trhu internetových obchodov nájdete vo voľno predajnej štúdii E-commerce.
Obdobie realizácie: 2010, 2011, 2012, 2013.
Tlačové výstupy výskumov za minulé roky nájdete tu.
Spravodajské servery
Štúdia o spravodajských weboch sa zameriava na sledovanie spravodajstva internetovými užívateľmi, a to online, ako aj offline. Porovnáva konzumáciu spravodajstva v televízii, v novinách, v rádiu, na internete a v mobilných zariadeniach. Mapuje jednotlivé spravodajské zdroje a rubriky a prináša kompletné informácie o spravodajských serveroch. Kde ľudia sledujú správy? Na ktorých médiách a na ktorých mediatypoch? Ktoré spravodajské weby ľudia poznajú a ako často ich navštevujú? Ako hodnotia rôzne spravodajské weby a ktoré atribúty im prikladajú? K základnej časti je možné dokúpiť ďalšie rozšírenie, napr.: Medziročné porovnanie, Regionálne spravodajstvo a Platby za spravodajský obsah.
Obdobie realizácie: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013.
Tlačové výstupy výskumov za minulé roky nájdete tu.